Softmupparna bästa bittorrentsajten

Softmupparna stängs ned i slutet av juli 2011.



I den senaste kommentaren (107) kan man läsa nedanstående meddelande och där framgår att Softmupparna kommer stängas.

Kommentar 107 från Anonym

Citerat från deras sida:

"Nu är det så att jag kommer stänga ner Softmupparna i dess nuvarande form, det är möjligt att Softmupparna återkommer MEN då utan tracker!

Varför jag stänger ner spelar ingen roll då folk i allmänhet brukar dikta ihopa sin egen historia och sen får vi läsa om de på flashback sedan. Det jag kan säga är att det gör ont i mig att stänga ner, men det är ett måste.

Jag vill passa på att tacka alla för en oerhört rolig tid med många härliga skratt.
Ett extra stort tack till alla er som uppat samt stöttat oss via donationer, ni är och förblir lite av mina hjältar.

Sist men inte minst så vill jag från djupet av mitt hjärta tacka alla Balkongare, dessa människor? har betytt oerhört mycket för mig, och kommer så att göra tills den dagen det är dags att ställa tofflorna. Jag älskar er och kommer alltid att göra det, glöm aldrig det.

Jag kommer stänga ner servern vid månadens slut.

Fri leech kommer det naturligtvis att vara tiden ut, så passa på och gör vad ni är bäst på..att leecha".

111 kommentarer:

  1. när vet man att det är leach, vilket för mig som är okunnig i området bör betyda fri nedladning kaske, ?

    SvaraRadera
  2. Här är svaren på dina frågor.

    1. När det är fri leech står på förstasidan hos softmupparna så det gäller att man går in och tittar.
    2. Leech betyder som du gissade nedladdning. Det kommer av ordet blodigel (någon som tar).

    Hoppas du blev lite klokare av det här.

    SvaraRadera
  3. det går ju inte att registrera sig hos de

    kallasprutt

    SvaraRadera
  4. Nej, för de har stängt för ny reggade. Måste få en invite!!!

    SvaraRadera
  5. Softmupparna finns ej mer.

    SvaraRadera
  6. R.I.P kära gamle Softmupps... jag kommer sakna er...

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att dom stängde ner sin tracker. Men ni är välkommna till
    showbits.org

    SvaraRadera
  8. Någon som vet varför softmupparna.net stängde ner?
    Jag blev rätt så snopen idag när jag skulle kolla nya torrenter...

    SvaraRadera
  9. 2008-03-25 - Hej alla muppar. Softmupparna kommer att läggas ner vilken dag som helst, servern är nu uppsagd. Det har gått så pass långt nu att jag inte orkar mer, det som en gång va roligt är numera en jävla börda att bära. Det va inte meningen att detta skulle vara en 24timmars arbetsplats, utan mer ett ställe att ha roligt på. Nu äter, sover och skiter ja muppar. Ja vill tacka ALLA som stöttat oss genom den tid! Ett speciellt tack vill ja rikta till ALLA er som hjälpt till under denna tid, hoppas ni känner vilka ni är. Lycka till och må gott! Mvh Walle

    SvaraRadera
  10. Va är de för jävla sätt o lägga ner softmupparna ??
    Den bästa torrentsidan som finns,

    Ja som kämpar för mina 16TB upload =(
    =)

    Men men, tur att man har andra sidor också då

    SvaraRadera
  11. Tack Walle en en gång för ditt arbete med sida jag kommer att sakna er.
    ha det
    Micke

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Det är väldigt tråkigt att du har kännt så, tycker att det har varit den bästa siten någonsin,hoppas du kan tänka dig att börja om med något nytt nån dag.

    mvh

    Member egon

    SvaraRadera
  13. Tråkigt om mupparna hade lagt ner för ett halvår sen, när stämningen var bra där.
    Vet i fan om jag kommer att sakna det som varit där den sista tiden.

    Tråkiga jävlar som spindeln i staff kan sabba stämningen rätt bra.

    Well R.I.P mupparna, det var en bra tid =)

    SvaraRadera
  14. Softmupparna har varit den överlägset bästa sidan.
    Tråkigt att den inte finns längre.

    SvaraRadera
  15. Men finns en annan jätte bra tracker ni kan komma in på. http://www.hyperbits.org

    SvaraRadera
  16. Man får inte bara tänka på sin upload , det är mycket jobb att driva en tracker och det skall man ha tid med oxå, finns inte den tiden så förstår jag att man lägger ner, Dessutom är det inte gratis heller att driva en tracker, men väldigt få medlemmar vill vara med att stötta och hjälpa till, det är lätta att gnälla om sin ratio och köra hit n run!

    SvaraRadera
  17. Tycker det är synd att de la ner softmupparna, det va iallafall den bästa trackern jag har varit medlem på:(

    SvaraRadera
  18. Walle
    Vad säger man.....? Du har i alla fall lyckats med något som många andra inte har. Softmupparna har haft en skön stil och jag beklagar att en supersite får gå i graven. Förstår dock vilket slit Du måste haft med att hålla allt rullande. All kredit till Dig. Tack för den här tiden och hör gärna av dig om Du får för Dig att kicka igång igen. mvh. Grogol

    SvaraRadera
  19. Alla hemlösa muppar är välkommna till
    showbits.org

    SvaraRadera
  20. http://www.sherwoodskogen.nu/

    SvaraRadera
  21. Ett tack för det som varit på softmupparna, hoppas på uppståndelse.

    /dorn

    SvaraRadera
  22. Såå trist att softmupparna min favorit ej finns mer..... Var tar all muppar vägen nu? Speciellt apw 1975 jag ska testa sherwoodskogen:)

    SvaraRadera
  23. R.I.P Mupparna, de var nåt speciellt med er. :(

    SvaraRadera
  24. KOMMER O SAKNA ER.......R.I.P

    SvaraRadera
  25. Någon som vet vart apw1975 tagit vägen?

    SvaraRadera
  26. Softmupparna var bäst !!! Kommer sakna den sidan !!! R.I.P

    SvaraRadera
  27. apw e på softtorrents.org sistja såg han iallafall

    SvaraRadera
  28. Tjaaaa... Detta sög juh.. Jag älskade staff, härlig attityd och en jävla stor community!! När apw försvann från PirateBay hade jag som tur redan varit medlem hos Softmupparna ett LÅNGT tag :).. Men om han verkligen har dratt till Softtorrents så ber jag på mina bara knän om en invite dit!! Han håller verkligen alltid kvallitet och snabbhet!! Så om någon känner för att ge mig en invite så finns jag att nå på Ompet__13@hotmail.com (två bottenstreck)

    //Ompet

    SvaraRadera
  29. Softmupparna R.I.P.

    Ja vad ska man säga.....
    Walle tog på sig ett projekt som visade sig vara omöjligt att kombinera med privatliv och arbete.Softmupparna tog så mycket av hans tid att det till sist blev ohållbart. Det är jävligt synd att nätets absolut bästa torrenttracker läggs ned, men....
    Det finns ju trots allt ett antal andra trackers man kan joina. Finns numera själv på PirateTorrents.

    Tack Walle och balkongen för den tid som blev, och hoppas vi ses nån annanstans i stället!

    SvaraRadera
  30. R.I.P Softmupparna, kommer att sakna er.
    Länge leve Softmupparna.

    /aze

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Har också letat efter apw1975 ett bra tag nu och fick nu nyligen reda på var han befiner sig softtorrents.org.
    Så snälla, någon ifrån Softtorrents ge mig en invite please! Min email är scopy0007@gmail.com, jag håller tummarna :)

    //Jalle

    SvaraRadera
  32. Jag var själv aldrig medlem på sidan, men dom som var det kunde visat att dom ville stötta Walle genom en donation ??

    Då kanske sidan levt kvar
    (Om han nu såg det som ett jobb på slutet)

    Men jag förstår om det inte var det han ville.
    Av erfarenhet vet jag att ett hobby projekt oftast blir ett jobb, och får man inget för det, då kan man lika gärna lägga ner (Vilket Walle gjorde)

    Alla är ute efter leech, men tänk på att serverplats, hemsidebygge osv kostar.. Kanske inte så dyrt i pengar, men tid.. Och den ÄR dyrbar för dom flesta.. Stödj sidorna ni är medlemmar på..
    Istället för att köpa alla filmer, Spel, Program osv, så betala in lite till folk som gör det möjligt att nyttja det på detta sätt, så lever oftast sidorna kvar längre!!

    SvaraRadera
  33. Softmupparna var en bra site om man ser till utbudet och möjligheterna att kunna skapa en hygglig ratio, men något som drar ner sidan ordentligt är snorungarna som driver (drev) siten.
    Skrattretande men samtidigt tragiskt att läsa genom deras inlägg/kommentarer/regler osv.
    Mentalitet som hos en 14-åring.
    Surt dock att behöva om från noll på en annan torrentsite då softmupparna fyllde sitt syfte på den punkten.
    Dom pinsamt korkade administratörerna är något jag inte lär sakna speciellt mycket däremot.

    Fridens!

    /M

    SvaraRadera
  34. Sörjer också med alla muppar!

    Jag är ännu en anhängare av apw1975. The king of all TV-series! Därför vill jag gärna följa efter dit han banar väg!

    Om någon vill invitera mig till softtorrents.org skulle detta vara otroligt hyggligt.

    stefancarlsson-@hotmail.com (bindestreck inte understreck)

    SvaraRadera
  35. Är en hemmalös mupp och anhängare till apw :) Om någon är medlem på softtorrents.org så snälla, SNÄLLA ge mig en invite.
    heybabecallme@hotmail.com.

    Rip softmupparna

    SvaraRadera
  36. älskade softmupparna.net : / synd att den laddes ner.saknar oxxå apw1975.
    snälla kan nån från softtorrents.org skicka invite viktor_rydell@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Whyyyy?! :(

    Softmupparna va och kommer alltid förbli den bästa torrensidan jag varit medlem på!

    Vissa ansåg att admins och folket där va lite knasiga... Men det va ju det hela sidan byggde på! xD

    Som det ser ut från den här tråden/bloggen så ser det ut som att många har flyttat eller försöker flytta till softtorrents.org så om det finns möjlighet att få en invite utav någon vore nice ;p

    aring2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. kan säga att swecombo.org är hyfsat bra väldigt generösa med free leech måste jag då säga :P

    SvaraRadera
  39. Softmupparna är uppe igen, så hade du ett konto där är det bara att fortsätta.

    SvaraRadera
  40. Jag trodde först inte det var sant men nu har jag varit inne och kollat, Softmupparna är uppe igen.

    Jag ska genast ändra på mitt inlägg och jag tackar alla som engagerat sig i frågan.

    SvaraRadera
  41. hallå alla muppar :)

    Tack för alla sköna kommentarer.
    Japp, nu är softmupparna öppet igen, och jag försöker leverera lite sköna serier. Men det är lite trögt nu på sommarn. Det blir bättre till hösten när Heroes och annat drar igång igen!!

    //apw1975

    SvaraRadera
  42. jag kommer inte in nu har gått nra förrut jag är maga mupp och jag heter cornshucker där, kan någon kolla och säga till om jag blivit bannad:/ :( :'(

    SvaraRadera
  43. Nja..då var softmupparna nere igen..Varför? De som driver mupparna,varför ge upp efter en månad?
    Blev ju otroligt glad när man fick ett mail att mupparna var uppe igen. Softmupparna är ju så bra.*sorgsen*

    SvaraRadera
  44. Stämmer det att Softmupparna lagt ner sin tracker igen??
    Fan vad trist i så fall.Gillade den trackern riktigt bra.

    SvaraRadera
  45. Näää, tror inte den är nerlagd faktiskt. Märkte igår att sidan hade problem med Seeders o leechers även att torrenterna inte visades. Alla torrentsen var döda. Tror det är något diverse databas strul. Sidan kommer nog antagligen upp. Kanske är så att dom sätter in den nya designen, det var ju snack om att det skulle komma en ny! Men men, vi får se vad som händer. Upp igen kommer den iallafall! :)

    SvaraRadera
  46. Det låter ju bra. Får hoppas den kommer upp snart då.

    SvaraRadera
  47. Hoppas också att den kommer igång snart igen.. Visserligen medlem på både Powerbits och Piratebits, men det är något visst med Softmupparna.. Men ni tror alltså att den kommer funka snart igen?

    SvaraRadera
  48. Ja hoppas kan man.. Helt klart den bästa trackern med gott folk och shcysst stil.. I fortsättningen får man väl ta fram den snälla sidan och lägga en liten donering till dem för det kostar ju att ha de uppe, och vad är ett par kronor att gnälla över när man får de mesta för 0 och nada :)

    SvaraRadera
  49. Gööt! Mupparna fungerar,lite server strul. Donera mera!

    SvaraRadera
  50. Server strul 3000 Kan man kalla det.. Bara att hänga i snart snurrar det som det ska igen..

    SvaraRadera
  51. någon som har någon aning om varför det inte fungerar nu?

    SvaraRadera
  52. Det verkar som om de installera om servern nu. Det funkade kanske inte med det de hade gjort för några dagar sedan?!?

    SvaraRadera
  53. well visst e mupparna till baka men har det inte blivit en jävligt gnällig attityd på vissa i staff?
    För att inte nämna server downtime
    (å då har man ändå donerat för att få fungerande grejer)

    NÄ tillbaks med det gamla mupparna!

    SvaraRadera
  54. Nja...förut tyckte jag att Softmupparna regerade men jag har nog fått ändra min åsikt lite nu. Har gått över till Piratetorrents ist, funkar alltid, kommer alltid med releaser som funkar, helt enkelt jävligt nice. Rekommenderar dom starkt, men det är invites som gäller.
    // Dead

    SvaraRadera
  55. Var inne på den här länken o läste:
    http://www.tbg.nu/news_show/129623/33

    Tydligen är Softmupparna nere för gott IGEN!!(08-08-16) Detta sägs av en person som säger sig "jobba där" huruvida det är sant vet jag inte. Det sista Walle sa, var att "som en sista utväg" skulle han göra en total om-installation av servern. Detta var för ett antal dagar sen. Finns fortfarande inte ett spår av dom..såå??? Ingen av STAFF har heller gått ut på nån blogg eller bulletin och bekräftat. Ni som Har IRC kan ju gå in o se om ni hittar nån där. Dom brukar va där. Så vi får se. Sorgligt...

    SvaraRadera
  56. Oseriöst att inte lägga ut en förklarande sida om nu de lagt ner eller har problem.

    SvaraRadera
  57. Håller med om att det är oseriöst. Men visst , dom var ju lite galna allihop. Men det var ju själva poängen med sajten. Men ändå..kunde gått ut o bekräftat. Som reggad medlem kunde jag ju fått ett enkelt mail..alla andra medlemmar också för den delen. det finns ju mass utskick så vitt jag vet. Mail adresserna har dom ju.

    SvaraRadera
  58. Softmupparna är inte nerlagt...
    Efter "semestern" så hade de bytt till en ny server, den nya servern funkade skit då den gick ner hela tiden, Datacentret som håller servern kunde inte fixa de support tickets som skickades in om alla fel och brister.
    Nu har det fixats ett annat datacenter som håller va de lovar. Alltså ny server. Det jobbas på att sätta upp allting igen, alltså är inget förlorat precis som förra gången.
    Det finns dock inte tid satt för NÄR servern går upp igen, allt görs på fritid med den tid som finns.
    Men mupparna KOMMER komma tillbaka.
    Dessa rykten man läser om här är ju rena parodin!!!!

    SvaraRadera
  59. Hoppas den kommer upp snart igen.

    SvaraRadera
  60. Parodi...kanske det. Men roligt var det tamejtusan inte.Och vad ska man igentligen tro? Det blev ju knäpptyst. När mupparna körde igång igen för andra gången efter uppsägningen av servern och Walles uttalande om att det blev för jobbigt att hålla igång det hela, då kan man inget annat än att tolka det som ett definitivt slut.Att han inte orka mer o allt de andra är helt förståeligt. Fullt acceptabelt.När jag säger detta tänker jag inte på mig själv, utan på alla dom som faktiskt donerat i försök att hålla sajten igång. Har dom fått nån fortlöpande information? Leechers skiter jag i. Jag var på gång att själv donera då dom försvann.Den sista informationen man fick var att en total om-installation skulle göras som ett sista försök att få igång allt igen.Sen dess är det tyst.Det är ett tag sen nu. Reeespekt vet ja..

    SvaraRadera
  61. PS. Om jag ska göra nått....då gör jag det ordentligt. Eller så gör jag det inte alls.

    SvaraRadera
  62. Det du sitter o klämmer ur dig nu är inte bara parodi utan helt absurt till och med.

    Visst skulle information vara hur bra som helst, men hur ska de kunna sända ut information till någon när server gick ner, de får ingenkontakt med den.
    Servern är ju motorn i allt, mail, forum, tracker.
    Men du kanske är så duktig att du kan informera genom någonting som inte är igång ?

    Sedan OM man nu är så otroligt nödig och suktar efter information, så förstår jag inte att ni inte tar er till mupparnas kanal på ircen ( som är utanför servern. Där finns all info samt de som driver softmupparna.
    Infon om den kanalen fanns i både tracker och i forumet,om man som användare där verkligen vill göra mer än att gnälla om allt och tanka, så kunde man ju tagit del i irc kanalen också, och därmed vetat vad som händer, sker och hur det fortskrider.

    Att sprida rykten om en tracker som inte kan påverka servern de betalar dyra pengar för är just en parodi.
    Sur och grinig i all ära, men sitt inte och gnäll på personerna bakom det. Du kunde haft all info du behövde om du hade bemödat dig att läsa informationen de har i FAQ bland annat.
    Jag ÄR en av de som donerat, jag ÄR en av de som mer eller midre bor på softmupparna i både tracker och i forumet.
    Jag är varken sur, irriterad eller sprider rykten som inte är sant för det.
    Informationen ni gapar om fanns där hela tiden, och finsn fortfarande fast i IRC kanalen.

    SvaraRadera
  63. Ja jisses vad okunniga en del är.
    Vet inte vad en server är.
    Jag sitter i staff och SM ska INTE läggas ner. Men disken som kraschat är inte i nån garderob hos nån av oss.

    SvaraRadera
  64. Jag sitter inte o gnäller. Var inte menat som gnäll. Var inte så lättstött. Ber om ursäkt om jag sagt nått fel. Och jag vet att servern inte är i nån garderob. Jag vet att det är mycket jobb. Till alla som tagit illa vid sig av det jag sagt, ber jag så mycket om ursäkt.Det är nu konstaterat att Softmupparna kommer tillbaka. Men ingen vet när. Ja kanske dom som sitter på Ircen vet mer.Men jag är inte där. Det jag skrivit, och som uppfattas som rykten är bara vad jag läst på andra ställen. Så lyssna inte på mig. Rätta er efter dom två ovanstående inläggen i stället.
    PS. Ber än en gång om ursäkt om jag låtit sur o grinig..så är inte fallet.Finns ingen anledning till det.Jisses..verkar som en del håller på att få tänder här..suck.

    SvaraRadera
  65. Venter i spenning på at SM kommer tilbake:)

    SvaraRadera
  66. Då vet vi det. Softmupparna kommer tillbaka. Så det är bara att vänta.Passar mig fint. Då hinner jag fixa en ny laddning torrents att skicka upp.

    SvaraRadera
  67. nu är softmupparna uppe igen...

    SvaraRadera
  68. Ja, hemsidan är uppe, men trackern är inte uppe än, men det kommer.
    Måtte dom nu ta bort den förbannat fula designen på sidan, ser hellre den gamla än den som är. Men klart bästa trackern är det!

    SvaraRadera
  69. Mmm...dom va uppe för en stund sen. Men nu strular det lite igen verkar det som..kommer bara till "suck..sega serverjävel" he he. Men dom fixar det nog. Hoppas bara dom inte får problem med nya servern oxå. O skit i designen förresten..bara det funkar :-)

    SvaraRadera
  70. Jag har varit med på Softmupparna en längre tid innan dom lade ner och hade kvar kontot med samma ratio när dom öppnade igen. Oturligt nog hade jag problem med mina portar och kunde inte ladda upp. Är själv inget datasnille och fick till slut hjälp att lösa problemet men då hade jag blivit bannad. Har hittills tyckt softmupparna varit den bästa sidan. Är det någon som kan ge mig invite? eller berätta hur jag kan bli "medlem" igen?

    SvaraRadera
  71. Ja en invite till softtorrents eller softmupparna vore inte fel. Inte för att jag dyrkar eller vet vem apw är. Utan jag är bara en snorunge som vill ha en bra tracker. Hoppas det räcker. Seedar alltid. :)
    mail, yazaka@msn.com

    Mvh,, Linus Karlsson

    SvaraRadera
  72. UUh, jag hade ett fint konto med bra ratio, åkte på semester 4 veckor och glömde parkera mitt konto :-(
    Någon som vill rädda mig med en invite. Lovar seeda bra med min 100Mb lina
    mupp1977@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Hei
    Jeg reiste på ferie til Karibien uten å sette kontoen på softmupparna på ferie. Da jeg kom hjem var den stengt. Er det noen som kan være så snill å invitere til siden. Den er så utrolig bra :-) Mail meg på pioner8@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hej!

    Förlorade mitt konto när jag jobbade i Norge, nån som vill byta en invite mot tex torrentleach?

    webben@hatti.se

    SvaraRadera
  75. Softtorrents är nerlagd, jag är knäckt, har dock hört bra om softmupparna och undrar om någon har en invite över. Skulle vara tacksam till tusen.Min e-mail är deppan4@hotmail.com ifall någon har en vänlig själ.tack på förhand

    SvaraRadera
  76. Hejsan

    hur gör man för att bli medlem i softmupparna?
    Jag är helt ny i denna branchen! =)

    SvaraRadera
  77. kan nån skicka en invite snälla? min mail är Nicke__playboy@hotmail.com


    =P

    SvaraRadera
  78. Hej!

    Undra om någon har invites till softmupparna eller ntorrent, hoppas kunna kompensera er senare.
    Jag hade konto med bra ratio, åkte på jobb i 6 veckor och glömde parkera mitt konto :-(
    Någon som vill rädda mig med en invite. Lovar seeda bra med min 100Mb lina

    Tack på förhand / Roger

    SvaraRadera
  79. Hej!

    Även jag missade att parkera mitt konto då jag har suttit på sjukhus och inte varit så aktiv på nätet...

    SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA! Nån som kan skicka mig en invite? Mejl: pernilla.erikson@hotmail.com

    Kan inte leva utan softmupparna! :(

    SvaraRadera
  80. nån som kan skicka invite??? snälla .....

    alle_kind@hotmail.com kom igen

    SvaraRadera
  81. Nån som vill skicka en invite till mig till softmupparna! det vore hur snällt som helst!skicka i så fall till blomen86@hotmail.com tack på för hand! Mange

    SvaraRadera
  82. Tjoenare.

    om det är någon själ som känner sig ädel så:
    pingvin8@live.se
    tack på förhand

    SvaraRadera
  83. Tjena är det nån som vill byta en invite med mig, jag behöver ett konto hos softmupparna. Jag har invites till en annan torrent sajt om nån vill byta med mig!

    hör av er till liaams@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej min dator står på nästan dygnet runt och ger ut ratio till alla. Fast nu är ett problem. Jag kommer inte in på softmupparna är det någon som kan ge ut en invite till mig. så att man kan hjälpa till med ration. Har lappowermarcus@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Hej!
    Finns det en snäll skäl som vill ge mig en invite
    SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA! Nån som kan skicka mig en invite? Mejl:
    bisten63@hotmail.com
    Har haft problem med min dator mina pengar har inte räckt till att laga den.

    SvaraRadera
  86. Tja alla glada!!!

    tänkte höra med er om man kunde få en invite?

    Jag är inte medlem i någon sida men sitter på 100mbit fiber och har allti datan igång och vet hur allt funkar.

    mrlee86@hotmail.com
    Tack på förhand.

    SvaraRadera
  87. hejsan
    jag skulle bli så glad om man fick tag på en invite till softmupparna

    mvh juliabackman@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Hejsan skulle bli glad över en invite till softmupparna h_tor@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Hejsan
    jag skulle bli så glad om man fick tag på en invite till softmupparna
    h_tor@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig o skicka en invite till Softmupparna till mig? rol515@hotmail.com

    Tack på förhand

    SvaraRadera
  91. Kan säga att softmupparna inte är så milda idag, kräver att du seedar minst 10 st toorents osv. ;)

    SvaraRadera
  92. Skulle någon medlem kunna förbanna sig över mig genom en invite?

    Tack på förhand...

    Fritz.sausins@spray.se

    SvaraRadera
  93. Kan någon skicka en invite till softmupparna ????

    Rwkghandalf@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Hej johnny, tack för en mycket rolig blogg.

    Jag har själv varit medlem på softmupparna men blev tyvärr "kickad" utan anledning jag hade lite mer än 2.3 i seedning, och mer än 10 downloads, men ändå blev man kickad?? så min fråga till dig är om det finns någon invite lr liknande så man kan bli medlem på softmupparna igen, för det är den bästa torrent sidan ever.. tack för svar :)

    SvaraRadera
  95. Hej Mac!

    Du får nog försöka få en invite genom att lägga upp din mail här på kommentarerna.

    SvaraRadera
  96. hej
    det står att jag har blivit avreggad.
    men jag har aldrig kunnat komma indär överhuvud taget.
    hur gör jag för att bli regestrerad igen...

    mvh// Elisabeth

    SvaraRadera
  97. Jag gör nästan vad som helst för en invite till softmupparna, om det finns nån snäll själ som vill dela med sig till en fd medlem på softmupparna som bara blev utkastad av ingen anledning alls.

    Hör av dig snälla själ till mig på:
    Macaronsson@hotmail.com jag betalar t.o.m för en invite.

    SvaraRadera
  98. Skulle verkligen uppskatta om någon kunde skicka en invite till mig också!

    floskel@gmail.com

    SvaraRadera
  99. Hade inbrott den 14/7. Mycket försvann bl.a. datorn. Lånade en dator och ändrade lösen och loggade ut. Köpt ny dator nu men får beskedet att mitt konto är raderat?????
    Vill gärna veta vad som hänt.
    Någon snäll Mupp som vill kolla detta åt mig?
    Användar namn "Lollow".

    Maila mig på
    mcfantast@telia.com

    SvaraRadera
  100. Hej!
    Jag ser att det är många som ber om invites till softtorrents.org
    Om där är någon oerhört hygglig person som skulle vilja dela med sig en invite skulle det vara mycket tacksamt.
    min mail är sebe_base@hotmail.com
    det skulle uppskattas mycket.
    Tack på förhand

    SvaraRadera
  101. Skulle oxå vilja ha en invite till softmupparna min mejl är
    taggen36@hotmail.com
    Tack på förhand

    SvaraRadera
  102. Har hört att softmupparna ska va den bästa så jag undrar om det finns någon bussig själ där ute som kan ge en invite..

    christer.gustavsson3@telia.com

    Tackar på förhand!

    SvaraRadera
  103. Hej!
    Även jag har hört om Mupparnas storhet. Har 1,5 TB att dela och 100mbs ut så är det någon som kan skicka en invite så är det uppskattat.

    thekinez@gmail.com

    SvaraRadera
  104. Hej
    Har varit medlem förr skulle gärna vilja bli det igen så snälla!!! skicka en invite till mig någon.
    blackros59@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Hej
    Har varit medlem förr skulle gärna vilja bli det igen så snälla!!! skicka en invite till mig någon.Vet inte om någon skickat en invite, har haft strull med mailen så snälla skicka igen.

    Tack på förhand
    blackros59@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Citerat från deras sida:

    "Nu är det så att jag kommer stänga ner Softmupparna i dess nuvarande form, det är möjligt att Softmupparna återkommer MEN då utan tracker!

    Varför jag stänger ner spelar ingen roll då folk i allmänhet brukar dikta ihopa sin egen historia och sen får vi läsa om de på flashback sedan. Det jag kan säga är att det gör ont i mig att stänga ner, men det är ett måste.


    Jag vill passa på att tacka alla för en oerhört rolig tid med många härliga skratt.
    Ett extra stort tack till alla er som uppat samt stöttat oss via donationer, ni är och förblir lite av mina hjältar.

    Sist men inte minst så vill jag från djupet av mitt hjärta tacka alla Balkongare, dessa människor? har betytt oerhört mycket för mig, och kommer så att göra tills den dagen det är dags att ställa tofflorna. Jag älskar er och kommer alltid att göra det, glöm aldrig det.

    Jag kommer stänga ner servern vid månadens slut.

    Fri leech kommer det naturligtvis att vara tiden ut, så passa på och gör vad ni är bäst på..att leecha".



    Förbannat trist. Och skrämmande. Nu är det både Piratetorrents och Softmupparna som stängt ner på kort tid. De "bra" sidorna försvinner oroväckande fort. Hoppas innerligt att inte samma meddelande kommer från XXXXX

    SvaraRadera
  107. Vill bara tacka alla er som lagt ner allt det jobb som krävs för att göra SoftMupparna till den bässta torrent sidan jag hört om. Så ännu en gång mina hjärtligaste tack till er alla. Mvh Muppen pondus...

    SvaraRadera
  108. Sitter på mitt rum vid adriatiska havet och fick veta det här.
    Softupparna är nu en del av det legendariska, härliga nätet där man DELADE med sig. Vad ledsen jag blev,men samtidigt med glädje minns den goda tiden då jag blev en liten del av nåt så positivt. Tack för det. Jag vet inte ens vart skall jag nu. Om det finns förslag på nåt liknande vore tacksam för nå't förslag alt. invite. Och nu på slutet ett stort tack för alla uppoffringar, respect and love. dudomesic@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. http://dreamshare.pro

    har öppnat sina portar fram till söndag kväll kl:18:00
    för alla hemlösa pirater.

    SvaraRadera
  110. oj vad jag saknar SoftMupparna,tänk om dom körde igång igen :)

    SvaraRadera